Proběhlo školení na téma: MOTIVACE A KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM

V pátek 5.10. proběhlo v Olomouckém hotelu Hesperia celodenní školení ZOFI na téma: MOTIVACE A KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM.

Obrázek 1 pro článek Proběhlo školení na téma: MOTIVACE A KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM

Celý den uvedl Roman svou prezentací o minulosti, současnosti a hlavně dalších budoucích plánech ZOFI. Prezentace byla inspirativní, vždy je dobré si připomenout, čím vším si firma od svých začátků prošla, a kam dále směřuje.

Od 10h pak začal hlavní seminář pod vedením zkušeného trenéra a konzultanta Martina Staňka ze společnosti BUSINESS SUCCESS. Pan Staněk nám působivým způsobem a na praktickým příkladech ukázal, jak komunikovat se zákazníky, kde hledat motivace a jak zvládat stresové situace, které jsou v našem oboru na denním pořádku. Osobním způsobem přistupoval ke všem účastníkům školení, a snažil se řešit naše konkrétní problémy.

Každý z nás si tak v semináři našel to co potřeboval. Vždy je dobré, když nám i běžné věci někdo takto působivě připomene. Na krátkou ukázku toho, jak Martin komunikuje, se můžete podívat níže v krátké pozvánce na jeho seminář.

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli, nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb.

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše